E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

vrijdag, juni 10, 2011

Weer een verzamelingetje (110)

Soms komt het er niet van om te bloggen, zo ook de afgelopen week... Druk met de studie, maar ook gewoon laksigheid.

De vrijdag na hemelvaart (toevallig ook mijn verjaardag) had ik afgeblokt om wat aan de studie te doen. In de middag begint het toch te kriebelen en besluit ik de MTB te pakken. Aangezien niemand meekan/wil rijd ik even het eerste stuk (vanaf Borne) van de route. Op de terugweg even een glaasje fris bij Rodel op de zaak.

Zaterdag is de zaterdag na de Nacht van Hengelo. Traditiegetrouw een brakke dag. Henk laat verstek gaan vanwege een bedrijfsongeval (zeer been), maar ook Gerald is er niet vanwege een receptie.

Roy en Andrej zijn er echter wel. Met z'n drieën rijden we richting Agelo, de NK-route en weer terug. Ondanks mijn brakke lichaam, valt het fietsen me nog niet eens tegen. Gelukkig genieten we wel van een ferme wind achter op de terugweg.

Zondag belt Gerald me op of ik zin heb nog even een klein rondje te doen om de misère uit ons lichaam te fietsen. Via de RBR route langs Twickel pakken we nog even een kilometertje of 30!