E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, mei 14, 2011

Verzamelen... (140)

Weer een tijdje verzaakt de weblog bij te werken. Na vorige week woensdag heb ik echter niet helemaal stilgezeten. Wél druk met tuin en studie, maar tussen de bedrijven door de fiets toch maar gepakt.

Afgelopen zaterdag in m'n eentje de Twickelroute (rond Delden) gepakt. Redelijk doorgetrapt op een verlaten parcours, lekker rustig. Op het laatst zat ik goed kapot en tot overmaat van ramp de terugweg ook nog felle wind tegen.

Zondag samen met mijn broer en zijn nieuwe racefiets het Tubantersrondje gedaan. Tot aan de Markelose berg ging het nog redelijk, maar bij het keerpunt volgde de klim en harde wind tegen.
Het opgebouwde gemiddelde van 31 in de eerste helft werd vervolgens gereduceerd naar 28 op het eind.

Donderdag met Gerald weer hetzelfde rondje gedaan. Woensdag was ik helaas verhinderd en de schade moet toch beperkt blijven nietwaar?

Dit weekend wordt het weer lastig voor me om te fietsen (shit) dus maar afwachten hoe het woensdag met de Tubanters gaat..