E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, mei 22, 2011

Geparkeerd (55) 18.5.2011

Voor mijn gevoel al weer een tijdje niet met de Tubanters gefietst. In realiteit blijk ik maar één woensdag te hebben overgeslagen. Toch was het de afgelopen 2 weken allemaal wat onregelmatig.

Henk, Hans, Guus, Andrej, Ben, Ramon en ik (ben ik iemand vergeten?) melden zich voor de woensdagavond-excercitie.

Mijn benen hebben niet echt geleden door de laatste weken, sterker nog, ze voelen best wel goed eigenlijk. Ik kan goed meedoen en af en toe in redelijk tempo op kop rijden. Overigens rijdt iedereen in de groep ongeveer op hetzelfde niveau.

Richting Markelose berg rijden Andrej en Hans ineens vooruit. Op de klim ervoor besluit Ramon het gaatje dicht te rijden en besluit ik dapper mee te gaan. Op zich gaat me dit goed af, maar op de volgende klim moet ik hiervoor de tol betalen. Hier stuurt Ramon stevig de bocht in, waardoor ik een gaatje moet laten. Ondanks dappere pogingen krijg ik het gat niet meer dicht en krijg ik bijna geparkeerd de groep over me heen.

Op de Herikerberg trekt Andrej door. Vlak voor de "top" ram ik nog even met een groot verzet over hem heen. Naar Goor toe is Ramon (dé man van de avond) de sterkste. Henk en ik bieden nog wel partij, maar helaas niet voldoende.

Stevig doorgereden deze avond. Met een gemiddelde van bijna 36 plof ik thuis neer op de bank.....