E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

dinsdag, mei 31, 2011

Voor herhaling vatbaar.. 28-05-2011 (55)

Het is weer zaterdagmiddag. Gerald roept de troepen (Henk en Andrej) bijeen, maar ook broer Roy meldt zich. Blijkbaar krijgt hij de smaak te pakken...

Rondje Rijssenseberg gedaan, waarbij Andrej natuurlijk weer meteen gas gaf. Dit was even teveel voor broertje, maar nadat we de oude krijger tot de orde hadden geroepen, kon hij prima volgen.

Op de Rijssense berg rijd ik na de 1e klim even stevig door en weet ik mijn voorsprongetje even te behouden. De lange weg richting snelweg betekent even doorbijten en bijna afhaken voor Roy. Traditiegetrouw staat de wind hier vol op kop!
Langs de snelweg temporiseren we even om iedereen op adem te laten komen.

Op de Apenberg valt Andrej ineens wonderbaarlijk stil... Hongerklop??

Ook Henk blijkt makkelijker te gaan fietsen maar past zich aan aan de groep...

Ikzelf ga ook lekker al zeg ik het zelf... Morgen ff mountainbiken op de Holterberg en woensdag maar weer eens met de Tubanters...