E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, juli 09, 2011

Een dame in ons gezelschap (70) 6.7.2011

Tubanteravond met Henk, De broertjes Schleck (Guus en Freek), Wouter en... Mechteld (naam goed gespeld??)

Mechteld is er bij op uitnodiging van Henk. Zij kennen elkaar van de ijsclub.

Richting Hengevelde rijden we al snel kop over kop en draait Mechteld keurig mee. Wouter houdt zich alleen maar op achterin de groep.
Op de Markelose Berg geef ik even gas en bovenaan zie ik dat alleen Henk kan volgen.

Daarna rijden we een extra lus naar de Apenberg, waar we worden ingehaald door 2 fietsers. Tot bovenaan rijden we in hun wiel mee en daarna wachten we op Henk en Mechteld.

Tot slot pakken we nog even een rondje Schwarzwald mee. Op het laatste stuk trekken Henk en ik nog even door.

Richting Delden rijden we weer netjes kop over kop, waarbij Mechteld prima kan volgen, Petje af..!!


1 Comments:

  • At 6:55 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuk stukje:-) En mijn naam is inderdaad goed geschreven!

     

Een reactie posten

<< Home