E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, juli 09, 2011

Run Bike Run Deurningen (32) 3/7/2011

Zoals reeds eerder gemeld zijn de benen niet zo slecht voor de RBR. Ok, Ramon is momenteel even van een andere orde, maar daar kan ik me wel overheen zetten.

Dit keer een loper geregeld via de loopgroep van Jolanda; Rene Niessen.
Bij de eerste doorkomst zie ik dat ie een prima tempo loopt en daarna loop ik naar m'n fiets om me te prepareren. Als ik de fiets klaar wil zetten op het juiste verzet, merk ik dat het achterwiel aanloopt... oorzaak: SPAAKBREUK!!!!

En dat alles vlak voor de wissel. Vragen naar een reservewiel biedt geen soelaas, maar gelukkig is daar op de valreep Han Leunk. Als ik hem het verhaal vertel van de kapotte spaak, bedenkt hij zich geen moment en sprint hij naar zijn auto. Binnen no time komt ie terug met een reservewiel.... "HELD !!".

Snel verwisselt hij mijn wiel en kleed ik me voor de tweede keer om. Veel tijd heb ik niet, want daar komt Rene aan. Met de beenstukken nog aan (geen tijd meer) wisselen we en spring ik op de fiets.

Door de stress is de moraal wel weg en beperk ik me vooralsnog tot een beetje meerijden met een redelijke groep. Pas na de 2e ronde (van de 4) herpak ik me en kan ik weer wat initiatief nemen. De groep rijdt redelijk snel, maar niet genoeg voor een toptijd.

Uiteindelijk kom ik toch uitgepierd in Deurningen aan en wissel ik met een dubbel gevoel

Uiteindelijk blijk ik de 33e fietstijd te hebben. Daar had meer ingezeten!! Volgend jaar beter !! Han Leunk, nogmaals dank!!!