E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, augustus 27, 2006

Run Bike Run Borne 2006





Doordat Bert als loper op het laatste moment heeft afgezegd, is de motivatie voor de RBR dit jaar niet best. Het weer lijkt overigens goed, een graad of 20 en weinig wind. Het enige dat roet in het eten kan gooien is de voorspelde regen.
Bij het inschrijven begint het te regenen, maar gelukkig is dat van korte duur.
Na de eerste loopronde zien we Jolanda en Roy zij aan zij lopen en spreken Gerald en ik min of meer af samen te gaan fietsen.

Als Jolanda het wisselpunt binnenkomt, is Roy in geen velden of wegen te zien en komt hij anderhalve minuut later binnen.
Dan begint de grote achtervolging. Omdat ik relatief laat start haal ik vooral in het begin alleen maar fietsers in. Ter hoogte van Jachtlust krijg ik een renner van OWC in het vizier en ik gebaar hem kop over kop te rijden. Voordat hij dit begrijpt zijn wel al een kilometer verder en worden we ingehaald door nummer 307, een fietser van de Twickeltrappers. Hij sluit zich bij ons aan en met ons drieën sjesen we door.

Na de eerste ronde krijg ik Gerald in het vizier en roep hem aan te haken. Ondertussen is onze groep al wat groter en hebben we ook één van de broertjes Geerdink ingehaald. Gerald heb ik daarna niet weer gezien en we reden full speed naar Borne, waarbij het kopwerk door de Twickeltrapper, Geerdink, de OWC'er mij werd gedaan.

Bij het parc fermee zie ik Henk staan en druk hem mijn fiets in zijn handen. Volgens mij heb ik van m'n leven nog nooit zo hard gefietst en als het tellertje klopt zelfs ónder de 43 minuten (ruim 42 km/u)

Roy loopt zijn rondje en weet uiteindelijk Jolanda nog net voor zich te houden ! Na de tijd nog een gezellig biertje en daarna thuis wachten op de officiële tijden. De 8e fietstijd (42:29) !!! Een nieuw persoonlijk record !

http://www.rbrborne.nl/bc_upload/2006/uitslagen/BorneKoppelOverall.xls