E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, juli 14, 2011

Kerrie en Roy 9-7-2011 (55)

Andrej is nog steeds op vakantie en daarom op de zaterdagmiddag met Gerald plus zwager Kerrie en ik met m'n broer Roy.

We hebben een ongelukkige richting gekozen, want richting Agelo hebben we de wind vol in de rug.

Bij de eerste klim blijft Kerrie verbazingwekkend goed meedoen, maar de haakse bocht linksom neemt hij veel te snel met als gevolg dat hij in het gras terecht komt en stil valt.

Op de Nutterseweg neemt hij weer het initiatief en besluit ik maar even af te wachten. Al snel loopt hij zo'n honderd meter uit en wordt Gerald (in mijn wiel) zenuwachtig en vindt hij dat ik te lang wacht. Ongeduldig neemt hij dan toch over en rijden we het gaatje redelijk makkelijk dicht.

De terugweg is het beuken tegen de wind in en heeft Roy het een aantal keren moeilijk.

Vlak voor Deurningen lijkt bij Kerrie het beste er ook vanaf te zijn.

De middag wordt besloten met een live-uitzending van een touretappe, gecombineerd met ...... juist ja !!