E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, juli 31, 2011

De laatste keer... (60) 30.7.2011

De laatste keer voor de vakantie vandaag.. Andrej is nog steeds geblesseerd en Henk is de koffers al aan het inpakken.

Roy neemt een bekende mee (Richard) en Gerald completteert de groep.

Richard stelt voor via Albergen, Tubbergen over de duitse Hooidijk te gaan. Gek dat ik daar nog nooit gefietst heb in al die jaren.

Onze nieuwkomer neemt al snel het initiatief door net iets harder over te nemen dan de rest. Dat belooft nog wat voor de rest van de rit...

Na de Hooidijk blijkt echter dat ie z'n inspanningen moet bekopen. Regelmatig slaat ie een beurtje over, maar lijken ook Gerald en Roy er geen zin meer in te hebben. Kortom ik heb deze dag meer kopwerk gedaan dan me lief was. En dat met een snoeiharde (tegen)wind.,,,

Het volgende (italiaansen)verslagje wordt na mijn vakantie geplaatst... ciao!!