E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, juli 30, 2011

Bijna vakantie (70) 27-7-2011

De laatste Tubanters-avond voor mijn vakantie. De opkomst valt me nog wel mee aangezien een fors deel van Nederland al op vakantie is. Frank, Roy, Henk, Guus en Mechteld.

Voor Mechteld is het ook de laatste keer voordat ze voor een half jaar naar Canada vertrekt. Leuk voor haar, jammer voor ons, maar wie weet sluit ze in februari weer aan.

Als voordat we Delden binnenrijden zijn we Frank ineens kwijt, maar na even wachten sluit hij weer aan. Richting de sluis vliegt ie weer eens vol in de wind langs de groep wat ie later weer moet bekopen. Roy maakt zijn belofte om af en toe op te komen waar door af en toe even mee te doen.
Als we gaan sprinten bij Hengevelde kan ik helaas niet aan Mechteld tippen, zij wint de sprint daar waar ik vol in de remmen moet voor een fietsende groep plattelandsvrouwen.

Na Hengevelde fietsen we weer stevig door en ik moet zeggen dat ik me prima voel. In Stokkum kom ik weer eens ongelukkig uit, maar kan ik van de kop af toch nog Henk volgen daar waar de anderen passen.

Voor de Markelose berg gaan we nu eens rechtdoor richting Dieka. De lange klinkerweg zit ik weer eens op kop en kan ik lekker doortrekken. Henk neemt het nog even van me over. De anderen verzuimen.....

Als het na de Apenberg (of is het de Kattenberg) dreigt te gaan regenen, fietsen we toch weer richting Hengelo. Langs de kampeerboerderij trekt Henk door en krijg ik het even moeilijk door wederom een slechte bocht. Roy en Frank krijgen het hier moeilijk.
Vanaf Enter gaan we richting Bornerbroek. Henk stelt nog een extra lusje voor en Frank besluit huiswaarts te gaan. Het extra lusje wordt gebruikt om nog even tempo te rijden. Als we Twickel in rijden geeft Mechteld ineens gas en plaatst een soort van demarrage. Vol in de beugel rijden we dan door. Vervolgens geeft Guus gas en dit is het moment dat Roy lost. Nét als ie er weer bij is geef ik nog even alles maar uiteindelijk zie ik Henk weer naderen die vol in de kramp zit.

Volgende week naar Italië. Racefiets en ATB gaan mee. In week 2 wordt er nog even een col beklommen samen met Henk.

1 Comments:

  • At 3:31 p.m., Anonymous Mechteld said…

    Kijk, nu kan ik helemaal met een goed gevoel naar Canada!! :-)

    Fijne vakantie!!

     

Een reactie posten

<< Home