E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, januari 03, 2010

Training 3-01-2010 en een review ! (30)


Zo, de eerste training van 2010 zit er weer op(-4 graden celcius en op de kleine wegen veel bevroren stukken) Het mag eigenlijk de naam training niet dragen, maar de beentjes zijn weer eens rond geweest na een kwakkelperiode.



Aanvankelijk ging ik nog wel redelijk en vol plannen de winter in. Zeker in het begin van het winterseizoen een paar veldtoertochten meegepakt waardoor de conditie redelijk op peil bleef.
Door de griep-epidemie (of heette het pandemie) werd alles toch weer anders. Eerst sneuvelde Jeroen, mijn vaste toertochtpartner, door de Swineflu, daarna mocht ik het meemaken.

Hierna begon het weer te kwakkelen en ben ik nog wel trouw met Gerald en Andrej op de zaterdagmiddag in het bos wezen rondbanjeren, maar van echte structurele training was geen sprake. Gelukkig resulteert dit gekwakkel wel in een enorme zin om het wegseizoen weer op te pakken. Dit jaar voorlopig nog zonder doel (moet nog bepaald worden.) Vooralsnog wordt het al lastig genoeg om een ge-pré-pensioneerde Andrej bij te houden die 24x7 kan trainen.

Voorlopig houd ik het maar bij de bekende duurtrainingen op de zaterdagmiddag (wie gaat ermee?) en heb ik me voorgenomen minimaal 1x per week iets op de Tacx te gaan doen. Vanaf nu is deze blog dus weer geopend!!!

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home