E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zaterdag, juni 27, 2009

Training 24 juni 2009 (52)

Hoera! , ik kan weer eens een keer op woensdag.. ben nog wel wat aan de moeie kant, maar vooruit maar. Andrej is er voor het laatst bij (vakantie) en verder zijn Hans, Martin, Ramon en Maurijn van de partij.

Ondanks mijn gevoelsmatige trainingsachterstand valt het me deze avond nog wel mee. Maurijn is een maatje te groot, maar de rest kan ik prima bijbenen. Tot aan Hengevelde doe ik nog niet al teveel kopwerk, maar daarna ontkom ik er niet meer aan.
Voor Diepenheim zit al te lang op kop om nog te kunnen sprinten en kachelt Maurijn me voorbij.. de rest weet ik echter voor te blijven. Zelfs Ramon is vanavond wat minder.
Vlak voor Stokkum begint Hans met een wonderbaarlijke move.. hij neemt (te) hard over en rijdt een stukje voor ons uit. Z'n voorsprong groeit echter niet en in Stokkum zelf dendert iedereen over hem heen en laat hij het lopen.

Op de Markelose berg houd ik me maar even koest (recupereren) en vliegt de rest (muv Hans) me voorbij. Ook hier zie ik dat Ramon niet goed gaat en halverwege passeer ik hem al..

Voor de Herikerberg is het even wachten op Hans en Martin. De Markeloseberg heeft slachtoffers geƫist. In Goor is het plaatsnaambordje voor Maurijn, op de voet gevolgd door Andrej.

De benen zijn in ieder geval wat minder slecht dan de afgelopen weken...