E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

dinsdag, juni 23, 2009

Training 20 juni 2009 (52)

Samen met Gerald en Andrej op pad. Het is zaterdag en voor de verandering (en speciaal verzoek van Hans? ;) ) pakken we het Tubanterrondje..

Gerald's vorm lijkt te stijgen want vooral in het begin trapt ie aardig door...
Bij de sprint in Diepenheim zie ik de 2 krijgers een poging ondernemen om uit mijn wiel te sprinten... Met de de moed der wanhoop weet ik ze voor te blijven.

Dit lijkt ook meteen de genadeklap voor Rodel, want daarna is het gedaan met hem.
Voor de Markeloseberg heeft hij moeite om te volgen, maar op de Herikerberg probeert hij het weer, net als Andrej. Beide aanvallen weet ik af te slaan... maar dat zegt niet veel over mijn vorm, want die is nog steeds belabberd.

Richting Goor rijdt Andrej dom op kop naar het plaatsnaambordje, waarna ik er makkelijk overheen kom.

Eindelijk weer eens lekker gefietst... nu weer kilometers maken