E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

zondag, september 03, 2006

Training 2 september 2006


Voor mij zit het seizoen erop, de echte zin is wel een beetje weg. We fietsen wel gewoon door dit winter, maar (ik in ieder geval) op een lagere intensiteit. In de praktijk zal het wel op de zaterdag neerkomen en natuurlijk spinning op woensdag. Misschien dat ik me ook nog laat verleiden tot het krachthonk voor de beenspieren. In ieder geval ben ik volgend jaar beresterk en ga ik m'n beste seizoen tot nu toe meemaken.

Met z'n drieën het rondje Rutbeek gedaan. Er stond een stevige wind, die we grotendeels mee hadden. Richting Haaksbergen kregen we hem echter vol op de kop. Gerald zegt nog steeds last te hebben van zijn knie en deed nagenoeg geen kopwerk. Maar wat flikt meneer? Voor het bordje Haaksbergen wil hij bij ons wegspringen. Gelukkig wordt hij geblokkeerd door een twijfelende automobiliste (V) en neem ik het initiatief over en sprint als een gek richting het bordje. Gerald, nog fris van de lever, weet me echter terug te pakken en wint de sprint. Knap hoor !

Gereden: 38 km
Gemiddeld 33 km/u

1 Comments:

  • At 11:55 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Mart Smeets noemt dit een sterk staaltje koersinzicht en linkeballen!

     

Een reactie posten

<< Home