E d w i n ' s C y c l i n g l o g

Alles over mijn trainingen en andere leuke dingen over wielrennen !!

donderdag, augustus 31, 2006

training 29 augustus 2006

Het is wonder boven wonder dinsdagavond nog steeds droog . Gerald meldt zich af met een zere knie, maar Martin is terug van vakantie. Met vier man (Martin, Henk, Andre en ik) gaan we denk ik één van de laatste Tubantertrainingen van dit seizoen meemaken. Bij helder weer is het hooguit tot 21.00 uur licht, maar het gaat nu wel heel snel ...

Sinds zaterdag (RBR) is het voor mij de motivatie aan het afnemen. Voor mij is het seizoen mooi genoeg geweest en ik wil eigenlijk vanaf nu weer een stapje terug het winterseizoen in.

In het begin lijkt het alsof we er ale 4 zo over denken en gaan we al pratend richting Diepenheim. Voor de Markeloseberg wordt het tempo al weer snel opgejaagd en vliegt de getransfuseerde Andre als een gek de berg op. Halverwege nemen Henk en ik de kop over (Martin is in mindere vorm), maar voor de top vliegt Andre ons voorbij.

Ook op de Herikerberg neemt getransfuseerde Andre de kop en rijdt met 42 in het uur omhoog ! Dit keer vliegen Henk en ik er overheen... De sprint naar Goor is een fotofinish tussen Andre en mij (uitslag volgt nog).

Al met al toch nog lekker gefietst, met getransfuseerde Andre in de hoofdrol...